Ondanks dat wij goed voor onze producten zorgen, kan het gebeuren dat je na levering een materiaal- of productiefout ontdekt. Wij willen je daarom vragen je aankoop direct na ontvangst te controleren op eventuele gebreken. Meld deze via: webshop@bohmerschoenen.nl. En bewaar je pakbon/betalingsbewijs, want de garantie geldt tot 6 maanden na aankoop met pakbon/betalingsbewijs.

Retourneren

Het kan zijn dat een artikel niet voldoet aan je verwachtingen. Erg jammer, maar geen probleem. We nemen de artikelen vanzelfsprekend terug. Lees hieronder onze retourvoorwaarden en hoe je een bestelling kunt retourneren.

•Retourneren binnen 14 dagen na ontvangst;

•Geef op de pakbon duidelijk aan welk(e) artikel(en) je wilt retourneren en waarom;

•Voorzie het pakketje van een nieuwe Track & Trace code, zodat je een bewijs van verzending hebt;

•Retourkosten zijn voor eigen rekening;

•Artikelen mogen niet gedragen zijn (passen mag natuurlijk wel) en moeten voorzien zijn van het originele prijskaartje;

•Als het originele prijskaartje niet aanwezig is en/of de artikelen gedragen zijn, behouden wij ons het recht voor de artikelen te weigeren;

•Als er korting wordt gegeven op een minimaal totaalbedrag, zal bij een retour het aankoopbedrag boven deze waarde moeten blijven wilt u de korting behouden. Als het aankoopbedrag na retour lager dan dit bedrag zal zijn, vervalt helaas de korting.

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Böhmer Schoenen niet aansprakelijk is voor het beschadigen en/of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom bij het postkantoor altijd om een verzendbewijs! Bewaar dit tot de terugbetaling of de verrekening van jouw retouritems correct verwerkt is.

Je mag jouw artikel(en) natuurlijk ook in de winkel retourneren. Lever dan de ingevulde pakbon samen met het artikel in. We storten het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug.

Ruilen

Wil je liever een andere maat of kleur? Ook dit is geen probleem. Geef aan op de pakbon om welk artikel het gaat en voor welke maat/kleur je het artikel wilt ruilen. Zodra wij het artikel retour hebben ontvangen, sturen wij het nieuwe artikel kosteloos toe.

Controleer of jouw artikel in aanmerking komt voor een ruiling:

•Het artikel moet ongedragen en onbeschadigd zijn;

•Het artikel moet binnen 8 dagen bij ons binnen zijn;

•Het artikel moet voorzien zijn van het originele prijskaartje.

Het kan gebeuren dat jouw gewenste maat of kleur niet meer op voorraad is. We laten je dit zo snel mogelijk weten en zullen in dat geval het aankoopbedrag terugbetalen.

Geschillenregeling

Ben je niet tevreden over een product of dienst? Neem zo snel mogelijk contact met ons op via 0315-324969 of mail via webshop@bohmerschoenen.nl. Je ontvangt uiterlijk binnen 10 werkdagen een reactie.

Ook als je niet tevreden bent over Böhmer Schoenen horen wij dit graag. Neem in dat geval contact met ons op via info@bohmerschoenen.nl. Wij willen onze klanten de beste shopervaring bieden.

Böhmer Schoenen & Reparaties


Hoofdstraat 33a/35


7061 CG Terborg


Telefoon: 0315-324969


Email: webshop@bohmerschoenen.nl


KvK-nummer: 090260860000


BTW-nummer: NL816127475B01